Alla inlägg den 27 september 2013

Av Gurgi - 27 september 2013 13:29

Nu har jag varit borta från bloggen ett tag. Anledningen är att jag varit i Norrland och hälsat på lite vänner. Så fullt upp att man inte hunnit göra något annat än att umgås med dem. Och imorgon blir det Stockholm med mor och syster. Ligger efter med skolarbetet så fruktansvärt mycket. Men tänkte sätta mig med engelskan nu när jag ändå ska åka och handla mat. Är ju inte världens roligaste att åka spårvagn liksom. Tänkte dessutom åka längre för att åka till en större affär som är billigare. Tar längre tid, men borde helt klart vara värt det. Ni vet, för att spara pengar.

Jag måste spara undan 2500kr. Vill ju hälsa på C när han faktiskt flyttar hit. För det behövs pengar. Hittills har jag bara fått ihop 99kr... Det är inga pengar alls. Så nu måste jag bli mer sparsam, kan inte låta pengarna komma emellan oss, distansen är redan jobbig.


Men nu ska jag dra mig till affären.

Kram på er

Presentation


Hejsan.
Gurgi här.
En 19 årig tjej från Göteborg. Jag är som vem som helst. Skillnaden är att jag lever med bipolär sjukdom typ 2. Det gör att mitt liv blir annorlunda och på många sätt jobbigare. Men jag är inte min sjukdom, och även om den ibland sve

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards