Alla inlägg den 20 september 2013

Av Gurgi - 20 september 2013 10:03

Inatt  så sov jag över hos en kompis, så skönt att vara någon annanstans än i lägenheten. Vi såg på filmen Abraham Lincoln: Vampire Hunter, jag har länge velat se den. Den kombinerar två av mina favoritsaker, amerikanska inbördeskriget och  vampyrer. Och den va så himla bra, måste se den snart igen. Vi gick upp tidigt, han skulle till skolan och jag till gymmet. Och jag blev så glad när jag vaknade och såg att C hade skickat nya bilder på sig. 


C är den kille jag dejtar, och självklart bor han inte i närheten utan i USA... Vi har snart känt varandra i tre månader. Och trots att vi bor 4500km ifrån varandra så har jag nog inte känt på det här sättet tidigare. Och jag blir så glad när man får ett litet meddelande att vakna upp till, eller som nu hade jag fått två nya bilder. 

Som bipolär bör jag inte ge mig in i ett LDR (long distance relationship). Mitt psyke är förmodligen inte tillräckligt starkt för det. Men när man träffar den där som man vet att man vill spendera resten av livet med, ska man verkligen låta ens sjukdom stoppa en? Sedan kmr han flytta till Europa snart, då blir han närmare, blir ingen tidsskillnad och vi kommer få råd att hälsa på varandra. För faktiskt så har vi inte träffats än... Men förhoppningsvis så kommer vi fira nyår ihop. 

Jag är så glad att jag har C, ibland är han det enda som får mig att le. 


Men nu kallar skolarbetet på mig, så här får ni filmmusiken från filmen jag pratade om 


#abrahamlincoln #abrahamlincolnvampirehunter #LDR #långdistansförhållande #longdistancerelationship #kärlek #spotify

Presentation


Hejsan.
Gurgi här.
En 19 årig tjej från Göteborg. Jag är som vem som helst. Skillnaden är att jag lever med bipolär sjukdom typ 2. Det gör att mitt liv blir annorlunda och på många sätt jobbigare. Men jag är inte min sjukdom, och även om den ibland sve

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards